Wij doen er alles aan om de kraamperiode plezierig te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Blijf hier niet mee rondlopen, maar bespreek dit op tijd met ons. Wij kunnen dan direct maatregelen nemen om de resterende kraamperiode alsnog naar tevredenheid te laten verlopen.

Ontevreden?

Bespreek dit met je kraamverzorgende. Dagelijks evalueert zij de zorg met jou. Schroom niet om haar te laten weten wat je liever anders hebt. Alleen dan kan zij jullie zorg bieden op de manier die bij jullie past. Meestal is het bespreekbaar maken al voldoende om het probleem op te lossen. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op Kraamzorg de Eilanden via 0181 – 39 14 40. De receptioniste brengt je in contact met de betreffende teamleider.

Officiële klacht indienen

Kom je er niet uit met ons? Dan kennen wij een officiële klachtenprocedure. Een formele klacht kun je schriftelijk indienen via: Kraamzorg de Eilanden, Postbus 1185, 3220 BD Hellevoetsluis of digitaal via info@kraameiland.nl. Binnen 5 werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging van je klacht. Vaak heeft de klachtenfunctionaris contact met jou en onze organisatie om een duidelijk beeld te krijgen van de klacht en de mogelijke oorzaak. Binnen een termijn van zes weken stelt de klachtenfunctionaris een oplossing voor. Als dit niet lukt en er meer onderzoek nodig is, kan de klachtenfunctionaris besluiten de termijn te verlengen met vier weken. Je wordt daarover altijd binnen zes weken geïnformeerd.

Bekijk hier de uitgebreide Klachtenregeling.